a365f3347204313d5ebf4adf8287c761fefaf962

Comments

  1. Huuu, kat situ pun nampak macam hutan je. Memang banyak beruang laa tu kot. Tapi tu beruang jenis apa ya? Kalau dari keluarga Grizzly rasa dah arwah kucing tu.

  2. garang betul kucing tu. aku rasa beruang tu tak takut, cuma kesian kat kucing tu. yang penting dia nak dapatkan guni tu, mana tau da rezeki untuk anak dia. hehehe

  3. Nak jadik mcm sang kucing lah!
    Dahlah comei pastu berani kan……. Tp naseb kena dgn sang beruang yg nmpk mcm “anak beruang” aje. Kalau yg besar giler tu kena mkn kot kucing tu 🙂

  4. Aku rasa kucing ni ada belajar tekkwando kot … atau pun karate … sebenarnya dia telah dilatih dengan silat gayung setahun yang lalu… (rasa nak jumpa kucing tu minta tunjuk jurus maut kakucing dia … hehehe)

  5. sebut kucing, teringatkan jamil kucing yang selalu bawa kucing dia jalan-jalan kat bukit bintang. Kucing dia manja giler. Kalau jumpa dengan beruang ni tak tahulah apa akan jadi. Huhuhu…

  6. kucing mmg jenis spesis yg berani.. tapi berani2 takut.. sbb kucing ni kalau kita tgk.. bila nak lawan je.. bulu ni mesti naik… berani2 takut la tu.. taapi konsep dia pakai tu ok aa.. hehe.. kasi gempak sama dia..

Trackbacks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Assign a menu in the Left Menu options.