Zikir taubat

http://1.bp.blogspot.com/_h13hbHr9O-A/SvPJAWlKrWI/AAAAAAAAAD0/od10YQ-hbQ8/s400/Taubat1.jpg

Zikir taubat

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Dibulan ramadhan yang mulia ini. Marilah kita memperbanyakkan zikir. Zikir taubat.

Selamat beramal semua. Semoga hari ini lebih baik dari semalam. Tak boleh baca, dengar pun dah dapat pahala. :w00t:

I’tiraf

Wahai Tuhan ku tak layak ke syurga Mu
Namun tak pula aku sanggup ke neraka Mu

Ampunkan dosa ku terimalah taubat ku
Sesungguhnya Engkaulah Pengampun dosa-dosa besar

(Arab verse)
Ila hilis tu lilfirdausi ahla
Wala aqwa alnnaril jahim
Fahabblitau batau wafir zunubi
Fainnakarob firul zanbi azim

Dosa-dosaku bagaikan pepasir di pantai
Dengan rahmat Mu ampunkan daku Oh Tuhan ku

Wahai Tuhan selamatkan kami ini
Dari segala kejahatan dan kecelakaan

Kami takut kami harap kepada Mu
Suburkanlah cinta kami kepada Mu
Akulah hamba yang mengharap belas dari Mu

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 6.0/10 (3 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 3 votes)
Zikir taubat, 6.0 out of 10 based on 3 ratings

Kategori/Sitemap

Bidadvertiser

Comments

  1. Faddyzieyra says

    moga2 kita sume akan berubah deg izinNYA…. INSYA ALLAH…. samalah2 kita beramal doa nie….. smg Allah trima taubat kita…..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  2. mama rayyan says

    i likeeeee… nak nyanyi waktu tgh tidurkan rayyan :)…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  3. fadhil says

    best la lagu ni……………………….. :smile:

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  4. says

    tq berkongsi bro. sme2 kite perbnykkn zikir pada buln ramadhan ni :D

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  5. says

    Suka sangat lagu doa iktiraf ni. Kalau hayati betul2 memang boleh mengalir air mata..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  6. says

    betul2 mengisafi dosa2 lalu… thx zik sbb mengingatkn kami smua…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • says

      terima kasih kembali… mana yang termampu untuk dikongsikan bersama..

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  7. says

    bagus zikir ni ,terutamanya untuk orang cam aku yg tak lari daripada dosa2

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • says

      samalah ..kita tak lepas dari dosa…hampir setiap hari…

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  8. says

    berselawat…zikir tu adalah makanan utk hati kita..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
      • says

        yeap tulah dia amalan yanhg patut dilkukan seharian

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)
  9. says

    pintu taubat sentiasa terbuka kepada mereka yang mahu mengambil kesempatan
    ~lagu ni memang bagus dengar masa dekat2 nak berbuka – masa perut sedang lapar

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  10. says

    yelah..sesuai kot ngan nama awak…zikri bermaksud zikir kan? hehehe..
    yelah2…pada bulan nie mmg waktu yang amat sesuai untuk bertaubat..tapi adakah kita merebut peluang ini??? huhu

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • says

      marilah bersama-sama kita beramal…. dibulan ramadhan ini..rebut peluang yang ada sebaik mungkin

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  11. says

    Moga taubat kita semua diterima Allah, amin.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • says

      harap2nya…. Allah maha mendengar lagi maha pengampun..

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
    • says

      aku pulak time diploma dulu… huhu

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  12. says

    Terima kasih bro,share sama-sama.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • says

      terima kasih kembali…

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  13. says

    Salam.
    Sioknya di bulan puasa ni, banyak orang berkongsi ilmu.
    Tapi saya masih tak tau baca huruf jawi lagi.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • says

      dengar pun tak mengapa…

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  14. says

    wah thanks for share zik..semoga ianya dapat diamalkan semua..

    p/s: share dekat blog pun dikira dapat pahala jugak :cheerful:

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  15. says

    Ya Allah
    kami memohon SyurgaMu
    layakkanlah..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • says

      idaman setiap orang islam

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  16. says

    Insya Allah dapat diamalkan ni..thanks zik

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  17. says

    SALAM…
    terima kasih berkongsi ilmu
    kena selalu berdoa..
    moga kita semua mendapat
    pengampunan sempena
    ramadhan kali ini.. :angel:

    ***banyak pulak kes buang bayi bulan posa ni..
    apakah ini kifarah buat kita semua?? :sad:

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • says

      Insyallah… pasal pembuangan bayi tuh.. tak tahu la..

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge