Zikir taubat

http://1.bp.blogspot.com/_h13hbHr9O-A/SvPJAWlKrWI/AAAAAAAAAD0/od10YQ-hbQ8/s400/Taubat1.jpg

Zikir taubat

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Dibulan ramadhan yang mulia ini. Marilah kita memperbanyakkan zikir. Zikir taubat.

Selamat beramal semua. Semoga hari ini lebih baik dari semalam. Tak boleh baca, dengar pun dah dapat pahala. :w00t:

I’tiraf

Wahai Tuhan ku tak layak ke syurga Mu
Namun tak pula aku sanggup ke neraka Mu

Ampunkan dosa ku terimalah taubat ku
Sesungguhnya Engkaulah Pengampun dosa-dosa besar

(Arab verse)
Ila hilis tu lilfirdausi ahla
Wala aqwa alnnaril jahim
Fahabblitau batau wafir zunubi
Fainnakarob firul zanbi azim

Dosa-dosaku bagaikan pepasir di pantai
Dengan rahmat Mu ampunkan daku Oh Tuhan ku

Wahai Tuhan selamatkan kami ini
Dari segala kejahatan dan kecelakaan

Kami takut kami harap kepada Mu
Suburkanlah cinta kami kepada Mu
Akulah hamba yang mengharap belas dari Mu

Kategori/Sitemap

Bidadvertiser

Comments

  1. Faddyzieyra says

    moga2 kita sume akan berubah deg izinNYA…. INSYA ALLAH…. samalah2 kita beramal doa nie….. smg Allah trima taubat kita…..

  2. says

    pintu taubat sentiasa terbuka kepada mereka yang mahu mengambil kesempatan
    ~lagu ni memang bagus dengar masa dekat2 nak berbuka – masa perut sedang lapar

  3. says

    yelah..sesuai kot ngan nama awak…zikri bermaksud zikir kan? hehehe..
    yelah2…pada bulan nie mmg waktu yang amat sesuai untuk bertaubat..tapi adakah kita merebut peluang ini??? huhu

  4. says

    SALAM…
    terima kasih berkongsi ilmu
    kena selalu berdoa..
    moga kita semua mendapat
    pengampunan sempena
    ramadhan kali ini.. :angel:

    ***banyak pulak kes buang bayi bulan posa ni..
    apakah ini kifarah buat kita semua?? :sad:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge