a365f3347204313d5ebf4adf8287c761fefaf962


Comments

  1. lain kali gitau rakan cop ok…mudah sikit..tak payah risau apa…sila tamatkan langganan penghantaran surat khabar ke blog ni..takot nanti benda lain pulak jadi(macam tggl rumah la pulak)

  2. ai ai captain..nape jue x bleh tinggalkan jejak kt kotak jerit abg zik??dia tulis c2 ip address jue kene banned..abg zik banned jue ye??sampai ati..

    • tak pasti lah kenapa… ada blogger cakap macam tuh, ingatkan banned diaorang ??… memang tak kacau langsung pun… bila dah bagitahu .. baru diaoarang paham… so minta maaf… memang tak banned ip adress mana2 pun ..

  3. hahah ingatkan bro nak kawen..nanti aku tengokkan..mana tahu ada orang pecah masuk ker..curi apa entri best 2 dalam….pastu jangan lupa bagi tahu bro mijie..mana tahu ada kebakaran ke kat blog nih..nanti dia boleh tolong padamkan :biggrin:

  4. Saya hari comute highway plus lebih kurang 55km dari rumah ke pejabat memang sentiasa bimbang terutama lori tidak berhati perut. Mentang-mentang kita kecil dia agah-agah dari belakang. Ada yang tak berakal ambil kesempatan tabur benda tajam dijalan raya supaya tayar bocor. Bila rakyat nak perihatin caring is loving

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Assign a menu in the Left Menu options.