a365f3347204313d5ebf4adf8287c761fefaf962


Comments

  1. tak pernah dengar. Apalah diorang nier.
    nak salahkan diaorang pun tak boleh. tengok rangking pasukan kita nombor berapa. Baru setahun dua kita naik.
    takpe. esok kita tibai diaorang betul. Biar diaorang sedar siapa kita

  2. mmg hampeh jer jawapan coach ngn player tuh…

    tak kisahlah….jnji malam ni malaysia main sungguh2..kalau nak hebat. kena main ngn team hebat2..so malam ni main cam biasa..disiplin tinggi..kalau ada peluang, buat betul2…aku rase boleh seri, takpun menang…kalau kalah, jgn byk sangat pulak…

    orait, kita tunggu saje malam ni dgn jersi biru@kuning…

  3. malaysia kena banyak belajar…..dari segi pertahanan ,hantaran,dan serangan..
    biar kita bertahan macam malaysia…..~serangan macam malaysia…~ dan hantaran macam barcelona….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Assign a menu in the Left Menu options.