a365f3347204313d5ebf4adf8287c761fefaf962


Comments

  1. Dulu kalau ada telefon bimbit sudah kira hebat. Teringat poket seluar kawan kembung kerana saiz telefon bimbit yang besar. Pernah kawan melompat kerana bateri telefon bimbit tiba-tiba panas didalam poket seluar. 🙂

  2. hoho akhirnya bro kembali dengan entri asal usul hahaha.. teknologi sangat cepat, nak kejar tak sempat, lagi laju kejar lagi kencang duit kena kuarkan

  3. Asalam Zik, tak lupa anda.
    Nampak semakin ke zaman makin kecil kan, lihat manusia pula bila makin naik umur makin kecil kan. Inilah realiti. Benar hujung jari dah jelajah dunia..

  4. walau tak dapat tengok gambarnya(tenet slow),aku boleh bayangkan model tu.
    kalau zaman “botol air” atau “batu bata” ni,penggunanya kalau tak tycoon mesti ‘taiko-taiko’ 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Assign a menu in the Left Menu options.