a365f3347204313d5ebf4adf8287c761fefaf962

Comments

    • walaupun seri masih belum layak lagi untuk ke peringkat seterusnya … no 3 sekarang nih… apepun masih ada 3 perlawanan lagi

  1. Walaupun seri, tapi aku tetap sakit hati tengok perlawanan semalam. Mentaliti main bola tapi malas nak menang tu ada lagi kat kepala otak bengap pemain-pemain Malaysia. Kejap main ok, kejap main macam setan.

    Mujur Mat Yo jadi penyelamat semalam. Kalau kalah semalam, mohon bini Mat Yo terajang celah kangkang K Rajagobal pulak.

  2. baki game..nak tak nak mesti ada menang.

    patut kita leh menang dengan bahrain ni. cuma..lambat panas aje. Bila Mat Yo dapat gol aje..baru nampak game ok sikit.

    Banyak sangat bola cicir..

  3. Tak sempat menonton. Cuma dengar-dengar orang dari ruang tamu duduk cerita-cerita. Apa pun, semoga baki perlawanan Malaysia menang. Ayuh pemain-pemain Malaysia, kita mesti menang ^_^

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Assign a menu in the Left Menu options.