a365f3347204313d5ebf4adf8287c761fefaf962

Comments

  1. CERITA AKU DAN SESUATU

    Waaa, patutlah Uzbekistan dapat jolokan Underdog (pasukan yang boleh meranapkan impian). Kaki melawan rupanya dia tu. Hahaha. Park Ji Sung nak bersara. hmm takpelah. Dia pun dah kaya raya main dekat MU. Dah boleh duduk goyang kaki menikmati keindahan alam maya. Haha..

  2. Geynrikh tu memang mantap giler main.. tapi tak sangka uzbek boleh kalah dengan aus yang dibarisi pemain tua… kalah terok lah tu… harap malam ni Japan dapat kalahkan aus..

  3. Walaupun Korea Selatan dapat tempat ketiga, tapi satu berita baik untuk peminat Manchester United sebab Park Ji Sung bersara dari pasukan kebangsaan 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Assign a menu in the Left Menu options.