a365f3347204313d5ebf4adf8287c761fefaf962

Comments

  1. lebih baik belajar di dalam negara.belajar diluar negara banyak belanjanya. dah anak 4 pun hutang tak abis bayar. kalau dapat scholarship apa salahnya kalau p

  2. payah nak cakap…
    nak salah penerbit… tak boleh sebab memang ramai orang kita terutama melayu yang sanggup buat apa saja untuk benda macam ni…..,

  3. haha, memang tak dapat dinafikan lagi.. sekarang ni banyak pula program Tv yang berunsurkan hiburan..

    Aku layan jugak.. tapi sekali sekala je ;p

  4. Ada juga orang yang tak habis belajar di universiti tapi berjaya 😉 Asalkan tahu hala tuju masing-masing dan berusaha ke arah tu, insyaAllah semua cita-cita pun boleh tercapai 🙂

  5. bodoh dan jijik sungguh bila melihat muda mudi menangis di akedemi tidak berguna tersebut dgn mengatakan “inilah perjuangan kita”. ada perjuangan lain ke selain islam? geramnya.

  6. makin banyak program realiti yang melalaikan. kalau berjaya di akademi fantasia pun, belum tentu menjamin masa depan. Berapa ramai artis yg lahir dari program realiti yg berjaya sampai sekarang? 2-3 org je aku rasa, yg lain tenggelam.

  7. masuk akademi fantasia tu untuk apa ? kadangkala terasa diri kita diperbodohkan baik masuk universiti dapat gak ilmu,,bagi aku orang yang masuk af ni memang tak ada wawasan

  8. tu la masalah skrang. Byk sgt rancangan realiti camtu. kalau AF ak bole terima lagi, tapi yg budak2 kecik tu yg x bole bla. bintang kecil la n etc.. huh.

  9. kalau ikut niat di hati lama aku tinggalkan negara malaysia yg tercinta ini untuk menuntut ilmu di negara seberang….tp malang dah nak konfrim tu parent pulak x bagi…kesian…

  10. Hehe. itulah dunia sekarang. Macam2 ada. AF, Raja Lawak & sebagainya.

    Modal Insan yang sepatutnya dimanfaatkan sepenuhnya tidak diguna dengan sebaiknya. Aset yang berharga, rugi begitu sahaja. :getlost:

    Kerajaan oh kerajaan… :getlost: :angry: :blink:

Trackbacks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Assign a menu in the Left Menu options.