a365f3347204313d5ebf4adf8287c761fefaf962


Comments

  1. Rasanya memang ramai juga yang berkeadaan seperti ini disebabkan terlalu ingin “membina kerjaya” kononnya, sampai menidakkan perkara-perkara yang lain. Tapi ada juga kes-kes yang sebaliknya… 🙂

  2. Suka betul Tira kalau ada entri kartun macam ni. Menceriakan hari-hari Tira. Hehehe. Sampai jadi Santa Clause pun tak kahwin-kahwin lagi. Hik hik.

  3. Assalam..
    Lelaki ok lagi, makin tua, saham makin tinggi.
    Kalau perempuan di tempat tu……
    Hmmm, mgkin wanita yg berjawatan tinggi kot..

    • setuju…tapi kalau lelaki tua yang sahamnya tinggi kebiasaannya yang lebat poket la. waktu tu kalau nak cari jodoh keihkhlasan tu susah sikit la kot,maksud saya kalau bercinta dengan perempuan muda

  4. Sebenarnya gila kerja ni bukan sebab nak cari duit semata-mata. Memang banyak sangat kerja sekarang ni yg menyebabkkan seseorang tu tak dapat bersosial. Contohnya kerja dengan cuti anjal yang tak pernah tetap hari cuti. kdg2 cuti ahad isnin, minggu dpn cuti isnin selasa, pastu cuti selasa rabu. Bila cuti pada hari orang lain tak cuti, dia tak akan ada kawan. Biasanya dia akan nampak rakan sekerja je. Ramai yang kawin sesama kawan sekerja dan ramai lagi yang tak berkawin. Contoh lain org yang kerja jauh dari rumahnya contohnya org yg kerja kat singapore, rumah kat kulai atau senai. Pukul 4 pagi dah kena keluar rumah utk kerja. dkt tgh malam baru sampai rumah. Hujung minggu dah pengsan tido kat umah.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Assign a menu in the Left Menu options.