Jenis-jenis tanaman yang tidak berbunga

tanaman tidak berbunga, pokok tidak berbunga

Salam semua.

Dibawah ini ada disertakan panduan jenis-jenis tanaman yang tidak berbunga. Anda boleh baca dan download (berbayar), info ini. Kalau nak diikutkan memang banyak sangat tanaman yang tidak berbunga nih. Yang aku ingat, lidah buaya, hehe.

Tanaman tidak berbunga, menjadi pilihan disebabkan lebih mudah menjaganya, selain terapi dibahagian laman rumah yang menjadikannya lebih cantik, tak perlu nak fikir kena trim sikit bunga-bunga tue. Tapi, sebenarnya lebih kurang jer. Nak tak nak jer kita menjaganya kan??

Tanaman Tidak berbunga

Tanaman tidak berbunga ini, menggantikan tanaman berbunga dan setanding cantiknya untuk dijadikan sebagai tamanan perhiasan di laman rumah. Sebarang pertanyaan boleh dikemukakan di ruangan komen.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 3.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Jenis-jenis tanaman yang tidak berbunga, 3.0 out of 10 based on 1 rating

Comments

  1. says

    Hoho lama sungguh aku tak singgah blog hang ni zik huhu.. tanaman yang tak payah siram ada tak huhu.. kaktus ek hoho

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • Zik says

      yer betul tue

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: +1 (from 1 vote)
  2. says

    Halaman rumah sya pun terdiri dari tumbuhan2 hijau saje (tanpa bunga). Lagipun rumah sya pencahayaan nya kurang. Biasanya tumbuhan berbunga memerllukan cahaya yg banyak.
    Mekar recently posted..Agenda Ke Sungai BulohMy Profile

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge