a365f3347204313d5ebf4adf8287c761fefaf962

Comments

  1. Aku tak ingat langsung la nak bangun pagi tadi…bukak je mata dah jam 6pagi utk sembahyang subuh…gerhana dah habissss….tp terima kasih atas informasi gerhana ni…very appreciated from me…

  2. smlm xleh nk tgk …sbb mengandung…byk pantang larangnye…xleh tenung kt bulan tu…nnti kalo ikut ptua, bby yg dilahirkan leh effect, buta or mcm2 lagi….so just bgun mandi n wat solat sunat gerhana je…mintak elak bnde2 yg xelok..cthnye tanda lekat kt muke ke…or lebam kt mne2 bhgian bdn…

  3. lorhh lupa aku nak test telur tu berdiri masa gerhana ni.. dulu selalu nak buat eksperimen tu.. adeh.. apa pun teruja tengok gambar gerhana tu.. Allahuakbar…

  4. subhanallah..lawanya..tp aritu mmg chii x berkesempatan nk tgk..pg plk..da terlindung di blk awan..nasib baik ada yg sudi berkongsi gamba =)

Trackbacks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Assign a menu in the Left Menu options.